Tuesday, November 9, 2010

Majlis Graduasi PraSekolah SK Putrajaya Presint 16(2)

Salam Kasih Sayang,

tak sempat cgu nak chitchat dlm blog cgu ni.. ikutkan semalam macam2 nak cgu cerita.. tapi tak pe la cerita tu cgu bw ke hari ini kan..

baru balik kerja.. memang penat.. tapi dalam hati ni memberontak nak gak kongsi cerita dengan semua pembaca2 blog cgu ni.. hari ni cgu menghadiri Majlis Graduasi anak cgu yang sulung Hariss Hakim.. pejam celik dah besar dah anak cgu.. tahun depan dah sekolah Darjah 1.. ada persembahan pelajar.. berbakat gak anak mama rupanya.. (macam mamanya gak.. ;) ... )


video
Persembahan pertama pelajar2 Pra Sekolah SK Putrajaya Presint 16(2)

Bila tengok pencapaian akademik hakim... alhamdulillah .. Baik dan Memuaskan.. pandai anak mama.. ;)

video

semasa menerima anugerah..




 anak mama...

 bersama mus'ab n teacher zaleha...


 

gembiranya anak mama...


mus'ab... 
pakcik hakim ni... sebaya.. kawan baik dan kawan gaduh gak.. kelakar tgk diorang ni kalau gaduh... hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...