Monday, November 15, 2010

Belajar Buat Blog Wordpress

Salam Kasih Sayang,

Hari ni cgu belajar buat blog Wordpress bersama twin cgu... cgu Azie.. best sangat.. kelakar pun ada.. walaupun cgu dh ada blog sendiri tapi tak sama dgn blogspot.. hehehe

akhirnya apa yg dicari dapat gak.. rasanya sekarang ni dah pandai tinggal nak memurnikan je... ;)

anak2 didik cgu.. homework masih dalam proses.. cgu sibuk sangat ni.. nak fokus dulu dengan pengurusan panitia untuk 2011.. lepas tu SPM lak... kelas tambahan untuk form 5.. apapun dalam masa yang sama cgu cuba upload homework...

Selamat Bercuti... tengok2 blog cgu selalu... ;)

2 comments:

  1. apa beza nya...blog wordpress ngn blospot cgu...bleh cgu bg thu x?

    ReplyDelete
  2. bezanya sebab cgu dah biasa guna blogspot.. wordpress ni baru je.. tapi bila dah belajar blh jatuh cinta la jugak... hehehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...