Skip to main content

Posts

Showing posts from November, 2019

Alfatihah... Rindu yang tak terucap.

81118-81119 (12 bulan)
Al fatihah ... buat mak...  moga mak ditempatkan bersama orang2 yang beriman dan syurga buat mak... sepinya mak hidup adik tanpa mak... genap setahun mak pergi tinggalkan adik...  sesepinya blog ini mak... 
Mengingati kejadian yang berlaku pada hari ini pada tahun lepas. Adik kuat mak.. sepanjang di hospital menjaga mak sentiasa adik kuat. Adik syukur doa adik makbul untuk ada di sisi mak masa mak pergi. Mandikan mak... wudukkan mak... kafankan mak... adik syukur sangat... mmg adik selalu tak dapat balik tengok mak atau jaga mak... tapi itu lah doa adik selalu moga Allah makbulkan dan Allah makbulkan... adik syukur sgt dgn peluang ini... 
Mak je yang tau dan faham kenapa adik macam ni kan. Niat adik dan haris tak tercapai. Semuanya dh dirancang olehNya dgn baik.. lepas mak xde adik selalu demam hingga hari ini... adik selalu kumpul kekuatan sbb hariss hakim dan husna masih ada dgn adik. Mereka sgt faham bila adik ingat mak. Adik perlu teruskan kehidupan kan... setahu…