Wednesday, December 8, 2010

Salam Awal Muharram 1432H

Salam Kasih Sayang... Salam Awal Muharram...

Wow!!! indahnya hari ini...sambut tahun baru... seronoknya.. gembira hati tak terkata apa yg berlaku hari ni merupakan titik tolak permulaan.. azam dan semangat baru. terima kasih kepada semua esp hariss, mkbpk, ank2 mama, fara, emylia .  tidak lupa Dato' yang banyak membantu.. memberikan ilmu yang sungguh bermakna dalam diri cgu.. Terima Kasih.. syukur alhamdulillah... ;)

09 Disember 2010 ... SPM Prinsip Perakaunan... tinggal sehari je lagi nak periksa kan.. dekat sangat tu.. kepada semua anak didik cgu.. Kuatkan semangat... habis Biologi terus pulun Akaun.. percaya dan yakin 100%.. Set minda POSITIF!!! A+ 3x.. WOW!!SENANGNYA!!! ingat tu..belajar di akhir2 banyak membantu kejayaan yang cemerlang dengan syarat FOKUS!!! Cgu yakin 100% semua pelajar cgu BOLEH! Amin..

Buat semua anak didik cikgu,
ehsan, zakwan, salleh, irfan, ainul, taufik, faridzuan, iqbal, faeeq, firdaus m.nor, yazid, rafid, amir aiman, hafiz, fuad, zulhaqim, wafie, azri, firdaus maswan, alim, muzakkir, syed, hariz, afiz, hazim, nabil, farhan, fazzmal, lokman, izzudin, ahmad nor izudin, muzammil, amirul amin, ai'zuddin, hakim, raqib, anuar, zamri, zulhelmi, azzam, amirul haziq, umair, aizat,hannan, azfar, ahmad, ikram, farid, azri aizat, syahir, haziq, edika, azim, iqmal, asil, hairil, akif, azhan, syafiq aiman, ezmir syafiq, maisarah,amira, seha, aizat, ravi, hamzah, amir, rizwan, faisal dan hakim...

Buat semua pembaca2 setia blog cgu yang akan mengambil SPM 2010 dan semua pelajar yang akan mengambil bahan2 dan nota daripada blog cgu...

dengan penuh kasih sayang.. cikgu memohon ampun dan maaf di atas segala salah dan silap.. dan cikgu ampunkan segala salah silap semua terhadap cgu.. cgu redhakan dan halalkan segala ilmu yang cgu berikan kepada semua.. cgu doakan semoga kalian semua mendapat keberkatan dan kejayaan yang cemerlang gemilang terbilang dalam Prinsip Perakaunan SPM 2010... Kejayaan diri sendiri adalah kejayaan kepada semua orang yang kita sayang... ibubapa, keluarga, guru dan sekolah.. ;)

"i love u"
Ingat cgu selalu..


No comments:

Post a Comment

Permulaan Sesi Akademik 2022/2023