Saturday, March 31, 2012

TUGASAN PROJEK PRINSIP PERAKAUNAN TING 5 SPM 2012


Salam Kasih Sayang...

Esok 1 April 2012... sekejapnya masa berlalu kan... dah masuk bulan April. Bila bulan April maknanya tugasan Prinsip Perakaunan dah boleh mula disediakan. 

Apapun cgu nasihat kan semua pelajar yang mengambil Prinsip Perakaunan buatkan tugasan ni sebab... 
1. Membantu menaikkan gred peribadi keputusan SPM 2012. [terbukti keputusan SPM 2011. Pelajar yang melaksanakan Projek mendapat keputusan yang lebih baik berbanding dengan pelajar yang tidak melaksanakan tugasan]
2. Mudah nak faham kitaran perakaunan.
3. Sebagai ulangkaji silibus ting 4 dan sebahagian ting 5.

sangat berguna kan... walaupun cgu dah tak ambil SPM tapi bila cgu sendiri buat cgu rasa lebih mudah nak faham Prinsip Perakaunan... dan cgu percaya... jika pelajar buat tugasan ni TANPA MENIRU pasti pelajar tersebut terus pandai dan faham konsep dalam Prinsip Perakaunan yang sebenar... :)

Boleh dapatkan soalan di sini...



panduan ni cgu sediakan untuk memudahkan anak2 didik cgu... takde la tebal sangat nak riso  kepada mereka... khusus untuk dapatkan Gred A... sebab cgu tak nak B, C, D atau E... nak A+ mesti cemerlang buat Tugasan Projek... :)

Cgu akan bincangkan berkaitan dengan tugasan ni di 

"Selamat Melaksanakan Tugasan Projek SPM 2012"

Tarikh hantar ialah 31 MEI 2012.

~ Ikhlas dan sabar dengan setiap tugasan yang diberi, membuatnya tanpa satu rungutan, pasti ganjaran yang sangat tinggi akan kita peroleh ~





No comments:

Post a Comment

Permulaan Sesi Akademik 2022/2023