Saturday, March 31, 2012

BERITA BAIK!!! PENGIRAAN GAJI BARU SSM

Salam Kasih Sayang...

buka FB tengok dah ada info baru berkaitan dengan kenaikan gaji yang dimaklumkan baru2 ni oleh PM... alhamdulillah setiap persoalan sebelum ni dah terjawab... so kawan2 boleh lah kira sendiri gaji nak tau berapa kenaikan...

Alhamdulillah... cgu syukur dengan setiap pemberianNya... Amin

Nak tau lebih lanjut... Pekeliling baru telah dikeluarkan... boleh lah baca dan faham kan... sekurang2nya kita boleh nak selesaikan masalah2 yang sepatutnya...

Boleh download pekeliling di sini...


Kalau nak tau pasal pengiraan gaji... 
Buka laman web ni... klik je kat link ni... 


dah tengok dan dapat jawapan mesti puas hati kan... 

Senyum lama2... 
Bak kata Abang Bad... Senyum Tempe.... :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...