Saturday, May 14, 2011

SELAMAT HARI GURU 2011...



Salam Kasih Sayang dan Salam 1Malaysia..

Buat semua rakan-rakan guru Selamat Hari Guru... 
Semoga hari ini memberi seribu makna yg lebih memotivasikan kita ke arah yang lebih cemerlang dan berfikiran positif.. 

kali ni cgu nak kongsi dengan blog yg selalu cgu follow.. iaitu cikgu shida dari Parit.. sapa yg tak kenal lagi.. meh jom tengok blog Cikgu Shida..(klik je) 
 pasti menghiburkan... bagi cgu hanya orang yang kuat, positif, tabah, sabar yg blh buat macam dia.. cgu mmg suka dengan cikgu Shida.. seorang guru yang sangat berwawasan dan berfikiran positif..(mcm cgu juga la kan... ;)..hehehe) 

agak2 tahun ni byk tak cgu dapat ucapan terima kasih dan hadiah daripada pelajar2? ermm.. tak mengharap.. stud lelaki.. apapun yg penting ank2 doakan cgu sihat selalu... ;)

LAGU UTK SEMUA RAKAN2.... terima lah... 
(ops!! terima kasih cikgu shida.. Selamat Hari Guru.)




GURU PENJANA TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA

BERSATU KITA MENUJU

PARADIGMA YANG BAHARU

SATU TEKAD DAN HARAPAN 

MENYAHUT CABARAN DUNIA
PENDIDIK BERKUALITI 
DEMI MENCAPAI VISI
DENGAN AZAM YANG MURNI 
MEMBENTUK AKHLAK TERPUJI



GURU 
MENDIDIK INSAN DENGAN SETULUS HATI

MEMBIMBING GENERASI MASA DEPAN

GURU PENJANA TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA
MENJAYAKAN HASRAT YANG MURNI SATU MALAYSIA



PENDIDIK BERINOVASI 

MENGHASILKAN KREATIVITI

BERSEDIA HADAPI CABARAN

ARUS TANPA SEMPADAN
PENDIDIK YANG BERKUALITI
MEMBENTUK AKHLAK TERPUJI
MENGIMBANGKAN ROHANI
JATI DIRI DAN JASMANI



GURU MENDIDIK INSAN DENGAN SETULUS HATI

MEMBIMBING GENERASI MASA DEPAN

GURU PENJANA TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA

MENJAYAKAN HASRAT YANG MURNI SATU MALAYSIA
SATU MALAYSIA… SATU MALAYSIA



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...