Thursday, June 17, 2010

Program Bantu Rakan Prinsip Perakaunan

salam...

Hari ini cgu menonton video sambutan Hari Guru SAS 2010.. sedih sebab tahun ni cikgu tak dapat nak sambut hari guru bersama dengan rakan2 guru dan pelajar2.. apapun cikgu redha dan terima di sebalik semua ini ada sebabnya..ada hikmahnya.. memang best sambutan kali ini.. betul dengan apa yg rakan2 guru cerita dengan cikgu.. rakan2 yang memang berkaliber dan sebab tu jugak memang layak mengajar di SAS.. :)

sambil tu cikgu teringat program seterusnya bersama pelajar2 cikgu esp form 5.. sekaran dah bulan jun.. maknanya lagi empat bulan je SPM 2010.. strategi yg pertama selepas cuti sekolah...

PROGRAM BANTU RAKAN ( macam tutor tutee la... )
tak semua pelajar yang terlibat.. cuma beberapa orang yang cikgu pilih berdasarkan keputusan peperiksaan pertengahan tahun 2010.. pengkhusasan kepada soalan 1 dokumen perniagaan.. namun demikian untuk bab-bab yang lain juga blh dibantu.. cikgu akan pantau dari masa ke masa.. Pelajar yang lemah akan dibantu oleh seorang fasilitator / tutor..


TINGKATAN 5 BESTARI
Fasilitator
1. Muhammad Faridzuan B. Jamahseri (Ahmad Wafie Elssal B. Mohd Adil & Irfan Murshidi B. Ramli)
2. Ahmad Nor Izuddin B. A. Rahman (Ainul Hazeem B. Ainuddin)
3. Azri Faiz Nur B. Abd Wahab (Amir Aiman B. Azhar)
4. Mohamad Rafid B. Abdul Wahab (Fazzmal Huzairie B. Jamaludin)
5. Muhammad Muzakkir Asyraf B. Mohd Ramli (Hariz Syahmi B. Zakria)
6. Mohd Nor Iqbal B. abdul Aziz (Mohamad Zulhaqim B. Abd Karim)
7. Afiz Fazriz B. Azizi (Mohammad Hazim B. Md Lani)
8. Muhammad Nabil Adli B. Md Sazaki (Mohammad Yazid B. Mahamad Alib)
9. Muhammad Izzuddin B. Zahir (Muhammad Farhan B. Khairol Anuar & Muhammad Zakwan B. Hamedi)
10. Mohamad Ehsan B. Mohamad Rosdi (Muhammad Faeeq Wafiy B. Rosli)
11. Muhammad Aliff Fuad B. Abdul Kudus (Muhammad Luqman B. Ahmad Sazaki)
12. Muhamad Firdaus B. Mohd Nor (Muhammad Taufik B. Awang)
13. Ahmad Sallehuddin B. Mohd Aziss (Syed Nazrin B. Syed Yusof)

TINGKATAN 5 CITA

Fasilitator
1. Abdullah Azzam B. Mohd Norman (Aizat Ibrahim B. Abdul Sukor & Mohamad Zulhilmi B. Zainudin)
2. Amirul Amin B. Mohammad Naim (Muhammad A'izuddin B. Nizam Shah)
3. Mohamad Raqib B. Basiran (Ahmad Asil B. Ab Aziz)
4. Mohammad Azri Aizat B. Ruhaizan (Muhammad Azhan B. Abd Aziz)
5. Muhammad Hakim B. Mat Tasir (Muhammad Haziq B. Abd Rahim)
6. Muhammad Ikram B. Ismail (Akif B. Ahmad Sukri)
7. Muhammad Syahir B. Abu Bakar (Muzammil B. Hashim)
8. Umair B. Zanil (Khairul Azim B. Baharudin)
9. Mohd Zamri B. Ibrahim (Muhamad Farid Safwan B. Abu Bakar)

Harapan cikgu usaha murni ini akan membantu sesama pelajar dalam meningkatkan prestasi dalam prinsip perakaunan.. Matlamat soalan dokumen 100% 28 markah.. Pasti tercapai dengan kerjasama semua pelajar.. alpha.. amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...