Monday, May 14, 2012

Selamat Pengantin Baru ... Shameera & Naim

Salam Kasih Sayang...

Alhamdulillah ... selesai dah satu projek untuk tahun ni 2012... rasa sekejap sangat masa berlalu... pejam celik dah bulan Mei... macam2 dah berlaku... apapun cgu rasa bersyukur akhirnya semuanya yang dirancang berakhir dengan jayanya... kepada makcik sedara ku Cik Mah & Pakcik Tapa, tahniah dah dapat menantu yang pertama... dan buat pengantin nya... shameera dan naim, selamat pengantin baru... semoga bahagia dan gembira dunia dan akhirat... ;)

Ila dan Naim... shameera ni sepupu hubby... kira rapat la juga dengan kami sekeluarga... cgu pun dah anggap macam adik sendiri... :)

cgu bersama dengan keluarga mertua... bahagianya rasa dapat kumpul semuanya... sorang je tak de... adik ipar yang bongsu... adik ipar sorang lagi pun xde... hubby yang amb gambar... 

Terima kasih tak terhingga buat cik mah dan pakcik tapa kerana memberi peluang dan kepercayaan kepada cgu untuk buat barang2 hantaran perkahwinan... wow! dah lama gak tak buat sebenarnya... tapi tak pe la... belum cuba belum tau kan... kira pakai redah je la ni... buat hubby tercinta... terima kasih atas sokongan yang tak terhingga sepanjang menyiapkan barang hantaran ni... tak tidur malam tu... 

sirih junjung... ni buat bersama2 dengan kak nor... sepupu hubby gak... 

al quran & sejadah... cgu sekali kan je...

 
 baju / blazer / seluar bersama tali leher

 cincin untuk lelaki

 buah-buahan.... ada lg yg terbaru... cari gambar tak jumpa lak...

 coklat ferrero... 

 kasut dan tali pinggang...

 bekas untuk kek dan kuih... yg ni mak mertua cgu buat... mmg sedap... kek buah dan kuih apple... tak pernah lagi cgu jumpa di pasaran sesedap kuih mak mertua cgu... satu lagi cgu letak pulut kacau aka wagik... sedap sangat... yg ni mak pengantin n tok yg buat...

 di hari majlis pernikahan....

 bila letak semua satu tempat ... cgu rasa puas sangat... berjaya juga cgu bantu makcik cgu... dia cakap LULUS... pakcik pun gembira... biar orang lain nk kata apa... yang penting cgu rasa sedap memandang... cantik... cgu dah dapat kepuasannya...

next projek hantaran.... anak sedara yang akan nikah hujung bulan Jun ni.... cgu rajin... cgu akan upload dalam blog ni ye... 
Sayang semuanya...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...