Wednesday, October 5, 2011

Kebesaran-Mu Ya Allah...

Alhamdulillah... Hari ni cgu happy dan bersyukur sgt kepadaNya.. Selama beberapa tahun cgu agk menderita dgn sakit yg dialami...hampir 7thn... Lama gak kan... Akhirnya hari ni doktor telah mengesahkan cgu sembuh sepenuhnya... Ms scan td nmpk semua telah kembali kpd sedia kala... Doktor pun terkejut... "apa yg dh cgu buat..." hehe

Semuanya drpd apa yg kita fikir... The power of mind!!!!

Sblm ni doktor mmg dh sahkan cgu trpaksa hidup dgn ubat... Ms dgr tu mmg sedih n rs dh takde harapan...emosi trganggu... Alhamdulillah husband cgu usahakn n sabar sgt kali ni.. Mcm2 dia usahakan... Dan akhirnya kami berjaya... Mindpower!

Cgu baru je blk drpd sekolah... Anak2 murid buat majlis utk cgu... Wpun dh bbrp hari berlalu.. Apapun tima ksih tak tehingga sbb ingat cgu... Selama ni cgu sambut hari kelahiran dgn kesakitan tp tahun ni alhamdulillah... Allah makbulkan doa cikgu.. Betul apa yg cgu belajar.. Apa yg kita nak kita minta je dgn Dia... Insyaallah.. Dengan izinNya kita dpat... ;)

Trima kasih tchr azie, nizam, rizwan, hazwan, fairuz, firdaus, syarizmi, hazim, syafiq, akmal, azim, amar, fadzil, fahmi, arif, faizal, zaki, kamal, hariz, hasif, ikmal, fuad, nazmi, fuad, adham, izrul, azam, syazrain, zarif, zafri, zaweer, akmal, fitri... Cgu dpat handbag.. Suka sgt... Mcm tau2 je cg nk beli. Sayang semua...

Thanks Jebat (syafiq)... Sajak disampaikan oleh nazmi... :)

TIADA YANG DUA (dedikasi khas buat CikguSila)
Sejuta bintang langit
Membuka sinar di gelap malam
Jadi hiasan purnama tinggi
Masih, kau yang kejora....

Setaman kesuma mewangi
Mekar seri melur
Indah lagi kirmizi mawar
Jua, kau yang satu

Beranak salju awan
Lukisan di kosong langit
Pukau kami yang saksi
Juga, masih senyummu bak tujuh pelangi
Tiada yang dua

Di atas itu semua
Kami bicara terima kasih buatmu
Masyrik hingga hujung barat
Tinggi langit turun ke bumi
Demi budimu
Tiada yang dua...

Nukilan: Syafiq Mazlan, 5C

Terima kasih semua.........

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...