Monday, July 25, 2011

Bahan-bahan Terkini...

Salam Kasih Sayang...
Bahan-bahan terbaru yang baru cgu dapat sediakan utk pelajar2 cgu... persediaan menghadapi Percubaan SPM 2011... harapan cgu semoga kalian semua berjaya dengan cemerlang dalam peperiksaan percubaan kali ini...

  • soalan-soalan LCCI (yang ini cgu dapat drpd LCCI... soalan2 tahun lepas... blh dijadikan rujukan bentuk soalan yang mungkin akan dikeluarkan dalam SPM).. translate sendiri ye ke BM... ;)
  • Modul Ingat Akaun Ingat A+ ... (ni soalan2 tahun2 sebelumnya yg cgu dapat daripada LPM dan mana2 soalan yg tlh cgu gubal .. klon SPM... )
Selamat Mencuba... skema menyusul kemudian... 

skema dah siap... boleh download di sini... "Jawapan Modul Ingat Akaun Ingat A+



2 comments:

  1. A'kum cikgu, saya nak tny. Dlm soalan satu modul ingat akaun ni.. jawapan kepada akaun bank tu nampak tak seimbang. boleh saya tahu kenapa?
    sebelah debit jumlahnya RM57315 tapi sebelah kredit jumlahnya RM53760.
    Thanks

    ReplyDelete
  2. Salam sejahtera cikgu
    Saya nak minta bantuan dan pendapat cikgu... apa strategi dan kaedah yang boleh digunakan untuk mengajar P Akaun T4 yang majoriti pelajarnya tahap sederhana.... bukan pelajar sains... dan kelulusannya PT3 purata C. Kalau cikgu ada sebarang kaedah atau strategi yang boleh dikongsikan bersama, bolehkan cikgu... untuk kebaikan anak anak murid kita. Sekian, wassalam

    ReplyDelete

Permulaan Sesi Akademik 2022/2023