Thursday, July 2, 2020

Pembukaan Sekolah lagi ...

Pembukaan Semula Sekolah kepada semua ... Tingkatan 1 hingga 4 .... 
Dah nak masuk 2 minggu selepas Tingkatan 5 bersekolah kan... seronok bila dapat berjumpa semula dengan anak2 didik cikgu sendiri. Depan mata. 

Semalam diumumkan semua akan kembali ke sekolah pada 15 Julai ni... alhamdulillah ...
sekolah dah bermula untuk semua... tak de la separuh kat rumah separuh kat sekolah ...
nmpk kembali asal tapi yg pastinya dah tak seperti sebelum ini...

kita tengok apa citer selepas ni kan ... cikgu layan kan je dulu ...


anak didik t4 cikgu... kita ada 3 kali je kelas atas talian... lepas ni dah boleh bersemuka ....:)

No comments:

Post a Comment