Monday, January 6, 2014

Permulaan perkongsian...

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia, 

Dah lama nak kongsi perkara ni tetapi masih tak berkesempatan nak share.. 
Sebenarnya dh lama menggunakan nya tapi caya tak caya.. Tak caya sebenarnya tetapi teruja sebab produknya yang menjadi sebutan kini. Apa lagi kalau bukan Shaklee. Baru sekarang faham kenapa ramai pengguna shaklee setia pada shaklee. Tak guna mmg tak kan tahu macamana hasilnya.. 

Cgu guna semula secara serius 10 nov 2013. Dlm tempoh br nk masuk 2 bulan byk perubahan yg cg rasa. Esp kulit n berat badan... Yg pasti seluar dh longgar.. Agk2 brp kg turun? ... Emmm 3kg tak sampai 2 bln pun lg. Kira best la kan... Pas tu yg plg best kulit lbh halus dan tak kering sprt sblm ni.. Alhamdulillah.. 

Sebelum ni mmg cgu byk mencuba.. Tp kali ni cgu nekad nk teruskan hg dpt apa yg diimpikan n dihajati. Kenapa nak berhenti jika kita dh rasa yg ianya serasi dengan kita kan... 

Apa yg cg makan ialah ni je.. Tgk gambar tu.. Harga berpatutan dan rasanya semua mampu. Yang penting sihat...


Jom sama2 kita cuba.. Yg mana ada mslh kesihatan cuba la dulu mana tau ini la yg selama ni kita cari.. 

Nanti cg share kebaikan set ni ye... Baru lepas makan alfalfa n lechitin... Nak tdo dl.. In sha allah esok kita sambung lagi...

Nak! Apa lagi sms/pm/wsapp laju2 ye.. 

Tq

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...