Tuesday, December 18, 2012

19 Disember 2012 Pengumuman Keputusan PMR 2012

Salam Kasih Sayang,
 
agak mengambil masa lama untuk cgu update blog ni... dulu bila cuti sekolah je cgu rasa cgu la paling banyak masa untuk update dan buat macam2 di blog atau pun apa jua kerja2 cgu... tapi sekarang... agak sibuk dengan komitmen kerja2 yang perlu diselesaikan atas tanggungjawab dan amanah yang diterima...
 
Alhamdulillah hari ni cgu bersyukur dengan izinNya dan rezeki yang diberi olehNya masih lagi cgu berpeluang untuk teruskan blog ini...
 
pejam celik... esok dah keluar keputusan PMR 2012... berdebar gak jantung cgu ni... ini lah hati seorang guru... kalau keputusan keluar kekadang tu mengalahkan orang yang ambil peperiksaan tu... maknanya cgu sayangkan sangat anak2 murid nya tu... risau dan nak anak2 murid nya Berjaya 100% 8A.. cgu yakin anak2 murid yang belajar dengan cgu pasti keputusan PMR 2012 8A... senang je PMR kan... ;)
 
oh ya! tak silap cgu boleh gak semak keputusan dengan cara lain iaitu...
 
secara online...
 
cuba kat sini
 
 
 
 
or
 
SMS
 
PMR space space hantar ke 15888
 
Dimaklumkan selepas jam 10.00 pagi dah boleh tau keputusan masing2...
 
buat semua... good luck ye...
"doa banyak2 dan fikirkan sentiasa 8A milik aku"
 
amin...
 
 
 
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...