Thursday, April 26, 2012

Tetamu-tetamu hebat di SAS hari ni...

Salam Kasih Sayang...

Hari yang agak sibuk sangat hari ni... tetapi... sebenarnya memang dah selalu sibuk kat sekolah... mungkin disebabkan hari ni kehadiran Angkasawan Negara Mejar Dr Faiz Khaleed... sempena Minggu Sains dan Matematik... ramailah orang datang termasuklah jemputan kepada sekolah2 berdekatan di Putrajaya dan Selangor... Terpegun dengan sikapnya. memang baik dan nampak betapa bersihnya di wajahnya... cerdik pandai... moga adalah student cgu yang ambik aura kejayaan Dr Faiz ni... jadi inspirasi... belajar bersungguh2... mana tau ... ada angkasawan datangnya daripada SAS kan... 

Kenali lebih dekat  dengan Dr Faiz . Klik je... Mejar Dr Faiz Khaleed


tu yang pertama... kehadiran Dr Faiz... 
kedua... lawatan daripada Sekolah Kebangsaan Daerah Rembau... dapatlah mereka jumpa Dr Faiz sekali... seronok sangat... murid2 Darjah 6... blh jd sumber inspirasi... cgu, cgu eliza, cgu azmi dan cgu asmadira yang membawa rombongan lawatan ni... nak kata penat tak juga sbb dah buang negatif jauh2 sebelum sampai sekolah td... so far seronok gak melayan tetamu yang hadir... yg ptg ilmu penuh di jiwa... biar senang nk menjawab setiap persoalan... terima kasih kepada semua yg bekerjasama esp pn khoo, ust ramli, ustz nabilah, cgu norasitin, cgu liza, cgu helmi dan tak lupa en zainal atin... moga SAS terus maju... SAS... Good to Great!


selesai semua perkara di atas ... yang seterusnya...
ketiga...
Alhamdulillah... cgu dah selesaikan urusan penghantaran pos ekspress ke LCCI tadi... terima kasih kepada cgu eliza yang sentiasa memberikan sokongan dan bantuan... semuanya 21 orang pelajar yang mohon... ada lagi 30 orang yang tak mohon... [ramai kan]

yang tak mohon lagi tu cgu harap buat permohonan sendiri selepas 1 May hingga 30 Oktober 2012 ni ye... mohon lah... bersyukur yang u all semua layak dan blh mohon Sijil LCCI ni... mana tau di kemudian hari ada gunanya Sijil ni... 

8 orang 5B dan 13 orang 5C... lagi 30 orang mana...
sesiapa yg baru nak bagi borang cgu dah tak terima... lepas ni uruskan sendiri ye ... yang penting mohon... 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...