Wednesday, September 1, 2010

Husna @ DEMC

Salam...

Alhamdulillah hari ni (1/9/10) husna discaj.. tak sabar dia nak balik rumah... mamanya pun sama... selepas beberapa hari di sini (7am@29/8/10 hg 2pm@1/9/10)... seronok tgk dia dah beransur pulih... pagi tadi tiba2 dia mengadu sakit pada bahagian paru2 dia.. pemantauan selepas ni.. doktor kata itu kesan yg biasa kekadang berlaku pada pesakit2 athma... cgu rasa cgu pun biasa alaminya... orang besar je kekadang tak tahan.. inikan dia 4 yrs.. sian anak mama... mama tau husna strong macam mama.. :)
hari pertama husna di DEMC.. nampak macam tak sakit je.. tapi sebenarnya sebaliknya...

tdo anak mama...


selepas mengadu sakit... mama suruh rehat... ;)

kakak kecik datang melawat... nampak di wajahnya gembira ada orang datang melawat...

terima kasih di atas sokongan yang diberikan... tq nenek, wak ti, irdina, atok, mak ngah, pak cu, mak su, uncle anuar, auntie fara, abah, ibu dan nenek n atok daddy datang melawat husna di DEMC... seronok husna... apapun yang terjadi ada hikmahnya.. bersyukur kepada Mu di atas segalanya... doakan husna sihat sejahtera.. ;)







2 comments:

  1. Saya doakan kesejahteraan anak Cg Sila. Semoga kesihatannya akan bertambah baik dari sehari ke sehari dan Allah berikan ciri-ciri ketabahan, kecekalan dan keberanian dalam dirinya ketika anak Cg dewasa kelak. Sudah tentulah saya juga doakan kesejahteraan Cg Sila dan suami serta ahli keluarga lain. Amin ya Allah.

    ReplyDelete
  2. smoge ank ckg cpt sembuh wlaupown kte xknl..

    ReplyDelete

Permulaan Sesi Akademik 2022/2023