Monday, March 22, 2010

Permohonan Sijil LCCI SPM 2009

Salam...

Tahniah kepada semua pelajar yang berjaya dalam keputusan SPM 2009 esp bagi Prinsip Perakaunan... mohon kepada semua pelajar jangan lupa hantar Borang Permohonan Sijil LCCI secepat mungkin. Calon hendaklah membuat permohonan dalam tempoh 30 hari dari tarikh keputusan peperiksaan SPM diumumkan. HANTAR SEBELUM 11 APR 2010.
Tengok dalam slip keputusan SPM.. di bahagian bawah ada tertulis LCCI ... ada yang dapat 1 dan 2.. tahniah sekali lagi.. semua dapat cemerlang

Level 2 Book-keeping and Accounts
1 : Pass with Distinction
2 : Pass with Credit


Di sini cikgu sertakan Borang Permohonan Sijil LCCI dan Peraturan Permohonan Sijil LCCI.. download semua... baca arahan dengan jelas...

Klik di sini...
Borang Permohonan Sijil LCCI
Peraturan Permohonan Sijil LCCI

20 comments:

  1. tu coz sediakn borang permohonan LCCI ni..
    yg benar,
    daus
    student smkdpt masai jb

    ReplyDelete
  2. correction..
    tq coz sediakn borang permohonan LCCI ni..
    yg benar,
    daus
    student smkdpt masai jb

    ReplyDelete
  3. salam..ckgu,saya nk tnyer..kalau sy da terleas untuk anta prmohonan.. sy tgk,trikh ttup 15/4 melalui sekolah..
    sy nak mohon..ae tin dakan yg perlu sy lakukan??trikh akhir prmohonan sendri ialah dlam bulan 10 ni.. mcmne 2,ckgu?? >>aboy,smksj sremban<<

    ReplyDelete
  4. salam...ckgu sy dah mhon sjil lcci..tpi cam mne nak tw yg kta nie dpat sjil lcci 2..
    adakah sjil 2 d send kat skola atau kat alamt rmah...???najwah(Sabah)

    ReplyDelete
  5. klu dalam sijil spm tue tulis layak mendapat sijil mksudnya apa ya? boleh la memeohon untuk lcci? klu da lmbat boleh lg ke? tarikh tutup untuk bln kedua 31 oktober 2010..jadi masih boleh ls ksn...?

    ReplyDelete
  6. cikgu saya murid spm 2009 layak dpt sijil lcci 4...tapi i blum bt permohonan bleh x i bt skrg....

    ReplyDelete
  7. salam....... cikgu saya pelajar lepasan spm 2009, saya terlewat untuk menghantar borang permohonan Lcci. adakah sekarang ni saya masih boleh membuat permohonan lagi?? saya harap cikgu dapat membantu.. apa tindakan yang perlu saya ambil?? terima kasih..

    ReplyDelete
  8. salam....... cikgu saya pelajar lepasan spm 2009, saya terlewat untuk menghantar borang permohonan Lcci. adakah sekarang ni saya masih boleh membuat permohonan lagi?? saya harap cikgu dapat membantu.. apa tindakan yang perlu saya ambil?? terima kasih..

    ReplyDelete
  9. salam....... cikgu saya pelajar lepasan spm 2009, saya terlewat untuk menghantar borang permohonan Lcci. adakah sekarang ni saya masih boleh membuat permohonan lagi?? saya harap cikgu dapat membantu.. apa tindakan yang perlu saya ambil?? terima kasih..

    ReplyDelete
  10. untuk pengetahuan semua..tarikh tutup permohonan sijil LCCI Level 2 Book Keeping & Accounts adalah pada 31 Oktober 2010. Pelajar boleh menghantar permohonan mereka terus ke Pejabat LCCIIQ Malaysia di Menara Yayasan Selangor. Untuk keterangan lanjut, anda boleh hubungi LCCI di talian 03-7620 6366 atau layari laman web www.lcciasia.com. terima kasih.

    ReplyDelete
  11. boleh saya bertanya....boleh lagi tak saya nak mohon lcci????saya baru je dapat tahu pasal lcci ni...saya pelajar lepasan spm 2009 dan pada slip spm lcci saya ialah 1....macam mana ya????apa yang perlu saya lakukan ????

    ReplyDelete
  12. salam.boleh tanya tak...saya student spm 2009,saya baru tahu pasal permohonan sijil lcci. boleh lagi tak kalau saya mohon sijil tersebut???? sekarang ni dah masuk tahun 2011 masih boleh lagi tak saya mohon sekali dengan budak2 spm sesi 2010??? terima kasih...

    ReplyDelete
  13. kenapa saya tak dapat lagi sijil lcci?saya pelajar lepasan spm 2009...

    ReplyDelete
  14. salam.saya pelajar lepasan spm.saya baru tahu pasal permohonan sijil lcci.adakah saya masih boleh memohon sijil tersebut walaupun sudah tamat tempoh dan adakah permohonan tersebut adalah secara online?

    ReplyDelete
  15. sy nk tny, apa yg boleh dilakukan dgn adanya sijil lcci ni? boleh mohon kerja atau ada advantage lain? sebab saya dpt 1 utk spm 2009. thanks.

    ReplyDelete
  16. blh mohon atau tidak.. pandangan cgu.. cuba je hantar borang disertakan salinan ic, keputusan spm dan wang pos rm25..

    mana tau dapat kan.. cuba je..

    atau call pihak lcci...

    ReplyDelete
  17. saya pelajar spm 2008.dan sudah menerima sijil LCCI ini untuk level 2 book-keeping and accounts.
    sekiranya saya ingin menyambung,saya boleh terus sambung untuk level 3 kan ? terima kasih (:

    ReplyDelete
  18. hello...cikgusila...saya ialah pelajar spm 2010...kalau saya dapat sijil lcci ini,bolehkah saya teruskan bachelor of account di university tunku abdul rahman atau university lain? terima kasih...

    ReplyDelete
  19. assalamualaikum...cikgu saya pelajar spm 2009...saya nak mohon sijil LCCI , macam mana ye?
    tahun ini 2011.

    ReplyDelete

Permulaan Sesi Akademik 2022/2023