Wednesday, August 13, 2008

PERCUBAAN SPM SAS

Assalamualaikum...



Alhamdulillah... dah selesai Peperiksaan Percubaan PMR dan SPM SBP... sekarang ni sibuk dengan menanda kertas jawapan pelajar... Kertas 1 kira ok la gak... Kertas 2 mencabar skit... risau gak dengan keputusan pelajar semua... tengok macam ada yang ok dan ada yang tak ok...


Nampak gayanya kena lebih bekerja keras untuk pastikan kejayaan semua anak didik cgu kali ini... kelas tambahan, latih tubi, kelas malam... di harap pelajar2 dapat beri kerjasama yang baik dalam aktiviti yang akan dijalankan selepas ni... takut gak cikgu yang beriya2 tapi anak didik tak begitu... tapi cikgu yakin dengan semua anak didik cikgu... mereka pasti akan peroleh kejayaan yang diimpikan...

Di sini cikgu sertakan soalan trial SPM bagi sekolah cikgu... SBP tak selaras coz hanya beberapa SBP je yang tawarkan subjek ni... maklum la lebih menekan kan kepada sains tulen... apapun cikgu akan perjuangkan subjek ni ke mana pun cikgu pergi... kerana subjek ni penting sebenarnya dalam kehidupan seharian kita tak kira di hari muda atau pun tua...



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...