Skip to main content

Posts

Showing posts from December, 2013

KEPUTUSAN UNDIAN KEDUA SIRI 1/FASA 2 PERUMAHAN PENJAWAT AWAM 1M PUTRAJAYA

Sesiapa yang mohon dah boleh semak undian Fasa 2 ... 
klik sini ...  SEMAKAN PPA1M
yang berjaya Tahniah! dan yang masih tidak berjaya teruskan berdoa..  mana tahu berjaya di undian Fasa 3...



RANCANGAN PENGAJARAN TAHUNAN PRINSIP PERAKAUNAN 2014

Sekadar perkongsian buat rakan2 guru seperjuangan yang berada di mana sahaja... moga ianya membantu.
Selamat menjalankan tugasan dan tanggungjawab yang baru bagi tahun 2014. Moga tahun ni lebih baik dan memberi makna diberkati dan diredahai daripada sebelumnya...
Dapatkan di sini ye... klik je... mudah kan.
Rancangan Pengajaran Tahunan Prinsip Perakaunan Tingkatan 4
Rancangan Pengajaran Tahunan Prinsip Perakaunan Tingkatan 5
Takwim Prinsip Perakaunan 2014

Last Giveaway in 2013 @ dakwahmahabbah.blogspot.com

klik gambar ni

Segmen : Jom Blogwalking

assalamualaikum dan salam sejahtera...
tertarik dengan blog ni... 2 hari yang lepas mmg cgu sempat blogwalking... byk2 yg cgu terjah... ni la satu blog yang cgu rasa sangat special... ada istimewanya... hati mmg tertarik... kecekalan, kesabaran, kekuatan, semangat, jiwa cekal, tabah semua ada... daripada tak tau jadi tau... 
jom sama2 kita klik..

best kan ... 

Takwim Persekolahan 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Hari ni 21122013... lagi 11 hari sahaja mula sekolah bagi sesi 2014. apa pun kehidupan sebagai seorang pendidik mesti diteruskan... saja2 nak kongsi apa yg nak dibuat sebelum masuk tahun baru 2014 ni..
Sebelum tu cgu nak ucapkan TAHNIAH kepada semua anak2 didik cgu esp SASSIANs batch Warriors 1115 ... mencapaikan impian diri sendiri secara langsung impian keluarga dan sekolah... keseluruhan keputusan SAS PMR 2013  Naik dan mencapai ETR GP/% cemerlang...  Tahniah!!! Teruskan kecemerlangan SPM2015 pula ya... 
  sekadar perkongsian GPS 2003 - 2013 ... kedua tertinggi terbaik selepas 2010... 
bagi yang nak buat semakan semula boleh dapatkan borang di sini... 
Permohonan Semak Semula / Kes T PMR 2013 dalam tempoh 30 hari selepas keputusan diumumkan iaitu SEBELUM 19 Januari 2014
Berbalik persediaan 2014..
nak bersedia apa pun masih lagi dalam kepala ni ... macam2 nak buat... nak share dulu Takwim Persekolahan 2014... boleh la buat perancangan ... esp nak bercuti…