Skip to main content

Posts

Showing posts from May, 2012

Hari Guru...Hadiah?.. Kenaikan Pangkat?

Salam Kasih Sayang...
Alhamdulillah... hari ni seperti tahun sebelumnya... hari guru disambut dengan ala kadar je... banyak ucapan yang diterima daripada anak murid... bekas2 anak murid... rakan2 dan sedara mara... terima kasih cgu ucapkan di atas semua ucapan yang disampaikan... Hadiah? ada gak dapat... tak sebanyak cgu sekolah rendah rasanya... lebih banyak dapat... biasa la... bila semakin besar hadiah semakin kurang... bagi cgu sekadar ucapan dah memadai... 
pagi2 anak mama sorang ni dah call ... sapa lagi kl bukan Mozack... ingat mama sorang ni kan... <3 ... terima kasih... moga ank mama sorang ni berjaya capai apa yang diimpikan... selalu doa dapat bw mama g Spain... ;)
Ucapan Menteri Pelajaran berkenaan dengan kenaikan pangkat... hati berbunga2 pada awalnya... mungkin nama ada dalam senarai... bila semak... ni jawapannya...

nak kata sedih... memang sedih tapi bila fikirkan semula ... lagipun cgu ada cuti tanpa gaji 4 bulan tahun 2007... masih lambat lagi nak dapat... terperasan …

Selamat Pengantin Baru ... Shameera & Naim

Salam Kasih Sayang...
Alhamdulillah ... selesai dah satu projek untuk tahun ni 2012... rasa sekejap sangat masa berlalu... pejam celik dah bulan Mei... macam2 dah berlaku... apapun cgu rasa bersyukur akhirnya semuanya yang dirancang berakhir dengan jayanya... kepada makcik sedara ku Cik Mah & Pakcik Tapa, tahniah dah dapat menantu yang pertama... dan buat pengantin nya... shameera dan naim, selamat pengantin baru... semoga bahagia dan gembira dunia dan akhirat... ;)
Ila dan Naim... shameera ni sepupu hubby... kira rapat la juga dengan kami sekeluarga... cgu pun dah anggap macam adik sendiri... :)
cgu bersama dengan keluarga mertua... bahagianya rasa dapat kumpul semuanya... sorang je tak de... adik ipar yang bongsu... adik ipar sorang lagi pun xde... hubby yang amb gambar... 
Terima kasih tak terhingga buat cik mah dan pakcik tapa kerana memberi peluang dan kepercayaan kepada cgu untuk buat barang2 hantaran perkahwinan... wow! dah lama gak tak buat sebenarnya... tapi tak pe la... belu…

Sayang anak2 mama...

Salam Kasih Sayang...

Hari ni keje seperti biasa... memandangkan minggu peperiksaan di sekolah... petang ni takde la cgu balik lambat... 2.30 pm terus balik rumah... macam biasa hubby cgu yang datang ambil di sekolah... ;)

dalam kereta terkejut bila tengok markah yg adik dapat... tak sangka 100%... BM dan BI... Matematik adik cakap 97% tapi kertas jawapan tak dapat lg... alhamdulilllah... mama memang yakin dengan setiap kelebihan anak2 mama... buat yg terbaik dan sentiasa positif dalam apa jua tindakan yang hendak dilakukan... adik memang kerap buat apa yg mama suruh... cuma adik ni ada satu sikap yang kalau dia nak dia akan nak dapatkan juga... ikut perangai sapa ye... mama kot... ;)... tak kisah lah ... asalkan Allah sentiasa lindungi anak2 mama daripada segala kejahatan... Mama selalu doakan anak2 mama cemerlang dalam semua aspek... ;)


keputusan abang lak tak dapat nak dinilai lagi... PBS... no more exam... apapun mama yakin anak mama sentiasa mengikut arahan daripada cgu2 yang men…

Selamat Hari Ibu...

Salam Kasih Sayang...


Hari Ibu disambut setiap tahun... tahun ni mmg terharu dengan persediaan anak2 mama... terkejut dengan pemberian hakim dan husna... macam berpakat dua beradik ni... apapun mama bersyukur ada anak2 seperti hakim dan husna... mama sayang hakim... mama sayang husna... n mama sayang daddy...


 kad abang yang buat... love tu adik yg bagi...
bila tanya adik dapat kat mana? adik beli kat book shop... pandainya anak mama... <3
Ya Allah, aku bersyukur kepadaMu di atas segala pemberian yg telah Kau berikan kepada ku... moga Kau kuatkan semangat ku dalam mengharungi setiap ujian dan dugaan yang Kau berikan kepadaku dalam mendidik anak-anakku menjadi seorang hambaMu yang sentiasa mengingati diriMu... amin
Tak lupa juga buat kedua2 ibu tersayang ...  Mak Ku ...Sitinah Mamom dan Ibu Mertua ku Badariah Abu Bakar...  Ketahuilah... diri ini amat menyayangi kalian berdua... tanpamu siapa la aku...  Ya Allah, berila kesihatan dan kesejahteraan yang baik kepada ibu2 ku sentiasa...  Selamat…