Skip to main content

Posts

Showing posts from April, 2012

Tetamu-tetamu hebat di SAS hari ni...

Salam Kasih Sayang...
Hari yang agak sibuk sangat hari ni... tetapi... sebenarnya memang dah selalu sibuk kat sekolah... mungkin disebabkan hari ni kehadiran Angkasawan Negara Mejar Dr Faiz Khaleed... sempena Minggu Sains dan Matematik... ramailah orang datang termasuklah jemputan kepada sekolah2 berdekatan di Putrajaya dan Selangor... Terpegun dengan sikapnya. memang baik dan nampak betapa bersihnya di wajahnya... cerdik pandai... moga adalah student cgu yang ambik aura kejayaan Dr Faiz ni... jadi inspirasi... belajar bersungguh2... mana tau ... ada angkasawan datangnya daripada SAS kan... 
Kenali lebih dekat  dengan Dr Faiz . Klik je... Mejar Dr Faiz Khaleed

tu yang pertama... kehadiran Dr Faiz...  kedua... lawatan daripada Sekolah Kebangsaan Daerah Rembau... dapatlah mereka jumpa Dr Faiz sekali... seronok sangat... murid2 Darjah 6... blh jd sumber inspirasi... cgu, cgu eliza, cgu azmi dan cgu asmadira yang membawa rombongan lawatan ni... nak kata penat tak juga sbb dah buang negatif ja…

JOM DATANG HARI USAHAWAN MUDA SAS

Salam kasih sayang,
Alhamdulillah tahun ni 2012 SAS berjaya merancang untuk adakan Hari Usahawan Muda... tahun lepas tidak dapat dilaksanakan atas sebab beberapa faktor yang tak dapat dielakkan. lagi beberapa hari je lagi nk menjelang nya Hari Usahawan Muda ni... 
Bila ye?   SABTU ni... 28 APRIL 2012 ...  8.00 pagi hingga 4.30 petang... tempat? mana lagi mesti lah di SAS Putrajaya...
Jom pakat ramai2 kita pergi ke SAS Sabtu ni... penuhi ruang yang ada tanda sokongan usahawan2 muda yang baru ...  Banyak gerai jualan makanan, permainan dan macam2 lagi... menarik sangat... Jom datang!!!








BENGKEL GENGGAM PENYATA : SIRI 1 2012

Salam kasih sayang,


"ya allah! Kau berikanlah kejayaan kepada kami semua dalam mendidik anak2 kami dalam mempelajari ilmu perakaunan yang sebenar"
Alhamdulillah akhirnya berjaya juga cgu melaksanakan program akademik seterusnya iaitu Bengkel Genggam Penyata Siri 1 2012. Dengan kerjasama semua pihak terutamanya pihak pengurusan sekolah, ketua bidang teknik dan vokasional, Pn Jamaliah Bahagian Akademik Teknik dan Vokasional PPWPP, rakan2 guru Prinsip Perakaunan Putrajaya... Kak Nor, Kak Midah, Kak Masturah, Kak Mas, Kak Laily, Fiza, Syella dan Pn Thalsiah... sentiasa di sisi cgu yang memberi dorongan dan semangat untuk terus cgu melaksanakan amanah dan tanggungjawab yang diberi dengan bersungguh-sungguh... cgu selalu ingat apa yang Prof Dr Muhaya cakap...

 "gembira melihat pelajar2 boleh berbincang di dalam kumpulan masing2 yang diberi secara random mengikut sekolah yang berbeza"
"semoga kejayaan ini milik kami semua"

‎"Jika gaji kita RM 5000 tetapi kita k…