Skip to main content

Posts

Showing posts from May, 2011

"Selamat Hari Guru, Cikgu Sila"

Salam Kasih Sayang dan Salam 1Malaysia,
Hari ini memang hari yang diraikan. blh dikatakan setiap minit mendapat ucapan menghargai diri.. terasa segala usaha selama ini berbaloi bila tibanya hari ini.. tahun ini berbeza dengan tehun sebelumnya.. sampai sekolah pagi tadi mmg dah disambut dgn ucapan daripada pelajar2 yg ada di foyer. dan terasa gak awal2 pelajar2 hari ni berada di foyer sekolah. terkejut gak bl tgk dgn keadaan foyer yg penuh dgn kad-kad ucapan daripada pelajar. satu inisiatif yg sangat baik menunjukkan penghargaan kepada guru-guru SAS. :)
terima kasih kepada semua pelajar atas ucapan yang diberi... email, sms, dan facebook... 
Ambil kesempatan bergambar dgn kad ucapan daripada pelajar2 5Bestari... ;)

 kad-kad ucapan yang tertampal depan pintu bilik guru... ;)

 ada banner lagi... usaha yg baik..
 sebahagian hadiah2 dan kad ucapan daripada pelajar2..  esp pelajar2 5Cita, pelajar tingkatan 3, zarul, hariz, firman,shafiq mazlan, fuad, hasif, syazrain, zafri, munqeez, iddin, amin, …

SELAMAT HARI GURU 2011...

Salam Kasih Sayang dan Salam 1Malaysia..
Buat semua rakan-rakan guru Selamat Hari Guru...  Semoga hari ini memberi seribu makna yg lebih memotivasikan kita ke arah yang lebih cemerlang dan berfikiran positif.. 
kali ni cgu nak kongsi dengan blog yg selalu cgu follow.. iaitu cikgu shida dari Parit.. sapa yg tak kenal lagi.. meh jom tengok blog Cikgu Shida..(klik je)   pasti menghiburkan... bagi cgu hanya orang yang kuat, positif, tabah, sabar yg blh buat macam dia.. cgu mmg suka dengan cikgu Shida.. seorang guru yang sangat berwawasan dan berfikiran positif..(mcm cgu juga la kan... ;)..hehehe) 
agak2 tahun ni byk tak cgu dapat ucapan terima kasih dan hadiah daripada pelajar2? ermm.. tak mengharap.. stud lelaki.. apapun yg penting ank2 doakan cgu sihat selalu... ;)
LAGU UTK SEMUA RAKAN2.... terima lah... 
(ops!! terima kasih cikgu shida.. Selamat Hari Guru.)



GURU PENJANA TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA
BERSATU KITA MENUJU
PARADIGMA YANG BAHARU
SATU TEKAD DAN HARAPAN 
MENYAHUT CABARAN DUNIA PENDIDIK B…

INSTITUT PROFESIONALISME BAITULMAL

Salam Kasih Sayang dan Salam 1Malaysia,
Hari ni cgu dan rakan2 seperjuangn menghadiri Seminar LCCI anjuran JPWP KL... alhamdulillah utk guru2 Putrajaya dijemput turut serta.. segan gak pada mulanya coz ... kami dah la menumpang lepas tu lambat sampai la pulak.. nasib baik sampai di tempat seminar baru sesi permulaan... dengan selamba cgu masuk je dlm dewan kuliah tu dgn hati berkobar2 coz nak tuntut ilmu...

BELANJAWAN TUNAI dan seterusnya... Selesai!

"HA HA!!! DAH JADI FOLLOWER CGU? KALAU BELUM JADI FOLLOWER DULU YE.. TQVM"


Salam Kasih Sayang dan Salam 1Malaysia,
Baru je lepas cuti beberapa hari. tapi cgu rasa macam tak cuti je.. cuti kali ni cgu balik ke kampung. best. lama tak balik kg. bermanja2 dengan mak dan bapak.. ;).. tu yg tak upload apa2 bahan lg dlm blog ni.. mesti ternanti2 kan.. apapun cgu ingat kepada semua anak2 didik cgu... sentiasa inginkan kejayaan... ;)