Skip to main content

Posts

Showing posts from December, 2010

AFF SUZUKI CUP 2010

Salam Kasih Sayang,

Dah berlalu seharian kita meraikan kejayaan Malaysia di Semi final AFF Suzuki Cup 2010... tak pernah2 Malaysia menang alhamdulillah tahun ni kejayaan di pihak kita... cgu pun baru bangun daripada keletihan... macam la kita yg main bola... hahaha...

Terima kasih bebanyak la kat Suzuki... sebab dia yg bagi tiket free... tu pun sbb konvoi keta swift... guna gak cgu beli swift... kereta idaman... berjaya gak cgu milikinya... ;)

 ermmm... cantik kan...
pertama kali ni tangkap gambar dgn keta sendiri... ;) rasa bangga akhirnya cita2 tercapai...  penat lelah keje... yeye

SPM Prinsip Perakaunan 2010

Salam Kasih Sayang,
Ya Allah Ya Rasulullullah...  aku mohon kepadaMu agar Kau lembutkan dan tenangkan hati pemeriksa-pemeriksa yang memeriksa kertas jawapan anak2 didik ku...
ehsan, zakwan, salleh, irfan, ainul, taufik, faridzuan, iqbal, faeeq, firdaus m.nor, yazid, rafid, amir aiman, hafiz, fuad, zulhaqim, wafie, azri, firdaus maswan, alim, muzakkir, syed, hariz, afiz, hazim, nabil, farhan, fazzmal, lokman, izzudin, ahmad  nor izudin, 
muzammil, amirul amin, ai'zuddin, hakim, raqib, anuar, zamri, zulhelmi, azzam, amirul haziq, umair, aizat,hannan, azfar, ahmad, ikram, farid, azri aizat, syahir, haziq, edika, azim, iqmal, asil, hairil, akif, azhan, syafiq aiman, 
ezmir syafiq, maisarah,amira, seha, aizat, ravi, hamzah, amir, rizwan, faisal dan hakim...
mendapat keputusan yang cemerlang dalam Prinsip Perakaunan A+...
Amin.


alhamdulillah .... selesai dah tahun ni.. tahun depan dengan strategi yang baru.. Boleh tahan juga soalan tahun ni..
KERTAS 1 : "senang sangat".. r…

Salam Awal Muharram 1432H

Salam Kasih Sayang... Salam Awal Muharram...
Wow!!! indahnya hari ini...sambut tahun baru... seronoknya.. gembira hati tak terkata apa yg berlaku hari ni merupakan titik tolak permulaan.. azam dan semangat baru. terima kasih kepada semua esp hariss, mkbpk, ank2 mama, fara, emylia .  tidak lupa Dato' yang banyak membantu.. memberikan ilmu yang sungguh bermakna dalam diri cgu.. Terima Kasih.. syukur alhamdulillah... ;)
09 Disember 2010 ... SPM Prinsip Perakaunan... tinggal sehari je lagi nak periksa kan.. dekat sangat tu.. kepada semua anak didik cgu.. Kuatkan semangat... habis Biologi terus pulun Akaun.. percaya dan yakin 100%.. Set minda POSITIF!!! A+ 3x.. WOW!!SENANGNYA!!! ingat tu..belajar di akhir2 banyak membantu kejayaan yang cemerlang dengan syarat FOKUS!!! Cgu yakin 100% semua pelajar cgu BOLEH! Amin..
Buat semua anak didik cikgu, ehsan, zakwan, salleh, irfan, ainul, taufik, faridzuan, iqbal, faeeq, firdaus m.nor, yazid, rafid, amir aiman, hafiz, fuad, zulhaqim, wafie, azri, fi…