Monday, September 30, 2013

Terima kasih cikgu



Alhamdulillah selesai program hari ini. Seminar akaun bersama sifu yang sangat cgu hormati... Moga perkongsian julung kali ni mendapat keberkatan dan izinNya dalam meningkatkan prestasi akaun SPM2013... 
Perkongsian bersama Kisas, SMAP Kajang, ASiS dan SSP... Memang best!

Satu kejutan buat cg di akhir sesi. Hanya Allah yang tahu perasaan cgu.. Betapa terharunya masa ni. Ya Allah aku bersyukur dengan setiap pemberian mu.. Terima kasih buat semua walaupun masih awal tapi cgu terima dan gembira. Terima kasih atas segalanya....

Moga perkongsian ini dapat diteruskan hingga tahun2 seterusnya...

Doa cgu semoga yang hadir berjaya dengan cemerlang dunia dan akhirat.. Amin

Friday, September 27, 2013

PMR boleh dibilang dengan jari... Good Luck!

KENYATAAN AKHBAR: PEPERIKSAAN PENILAIAN MENENGAH RENDAH (PMR) 2013

25 September 2013

Wednesday, September 25, 2013

KUD Karnival Putrajaya 2013

Penatnya... Baru je balik daripada Karnival KUD di Putrajaya Presint 2... Bersama cg Eliza. 
Menarik! Banyak sangat barangan yg x pernah cgu tahu rupanya ada. Sebenarnya memang terlalu ramai usahawan bumiputera kat negara kita ni. Bagus! Cg pun usahawan juga... 


Barangan makanan minuman banyak sangat sampai kenyang dibuatnya. Pertama kali mencuba benda2 yang baru..antaranya skyfruit. Terlupa lak nak tangkap gambar. 


Banyak sangat booth kraftangan daripada daun pokok getah ni. Ingat lagi masa kecil dulu mmg selalu tolong mak jual gubahan bunga daun getah ni. Cantik! Tapi rasanya sekarang ni kalau suruh buat memang cg dh x ingat. Kena belajar semula.. 

Ada satu lagi yg cgu nak share.. Booth pembekal mesin2 dan alatan utk buat kuih muih.. 


Mesin ice cream goyang. Nak beli je rasanya.. Letak kat koperasi lps tu jual rm1 2 btg... Mesti laku kan.. Ada tak sapa2 nak sponsor? Hihi

Cukup la kali ni... Nak bersedia untuk kelas akaun malam ni.. Ya Allah, Kau mudahkanlah urusan kami. Berilah rezeki yg banyak kepada kami agar kami dapat membantu mereka yang memerlukan. 
Kau berilah kefahaman yang jelas kepada anak2 didik ku agar mereka berjaya dengan cemerlang dunia dan akhirat. Amin.

Ni mesin bakar lemang... Ciptaan cikgu fauzi bersama anak murid Giat Mara. Dapat rasa lemang tu memang sedap. Macam biasa bila makan lemang yang dibakar secara manual. Mesin yang memudahkan untuk penjual2 lemang diluar sana. 


Di KUD Putrajaya pasti kenyang...Bistro KUD ada.. Tinggal pilih nak makan apa.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...