Saturday, September 25, 2010

Tugasan Kerja Kursus Tingkatan 4 SPM 2011

Tugasan KerjaKursus Tingkatan 4 - 2014 Terbaru!!! klik di hyperlink

***************************************************************************

salam 1Malaysia,

alhamdulillah cgu masih diberi peluang untuk meneruskan tanggungjawab yg diberi olehNya...
tinggal beberapa hari je lagi kerja kursus perlu dihantar oleh semua pelajar yang mengambil Prinsip Perakaunan SPM.... tenang kan fikiran untuk dapatkan hasil yang baik...

ramai yang minta cgu contoh kerja kursus... kali ni cgu akan upload CONTOH KERJA KURSUS TINGKATAN 4.... harapan cgu cuma satu agar contoh ini dijadikan sebagai panduan dan rujukan semata2... tidak boleh ditiru oleh mana2 pelajar mahupun guru atau sesiapa sahaja...

terima kasih kepada adik cgu "aliaa" yg turut memberi sumbangan dalam penghasilan contoh kerja kursus ini... :)

CONTOH KERJA KURSUS TINGKATAN 4 2010... setiap pelajar mesti ada ketiga-ketiga elemen..

  1. Elemen 1 (pengenalan perniagaan)
  2. Elemen 2 (urusniaga, dokumen, buku catatan pertama, lejar, imbangan duga, penyata kewangan) 
  3. Elemen 3 (rumusan)

Monday, September 6, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Salam 1Malaysia,

lagi beberapa hari je nak hari raya... bg cgu macam tak raya.. banyak nya kerja yg perlu diselesaikan... key in markah.. semak kerja kursus f4.. ;) semuanya ok!!!

Wednesday, September 1, 2010

Husna @ DEMC

Salam...

Alhamdulillah hari ni (1/9/10) husna discaj.. tak sabar dia nak balik rumah... mamanya pun sama... selepas beberapa hari di sini (7am@29/8/10 hg 2pm@1/9/10)... seronok tgk dia dah beransur pulih... pagi tadi tiba2 dia mengadu sakit pada bahagian paru2 dia.. pemantauan selepas ni.. doktor kata itu kesan yg biasa kekadang berlaku pada pesakit2 athma... cgu rasa cgu pun biasa alaminya... orang besar je kekadang tak tahan.. inikan dia 4 yrs.. sian anak mama... mama tau husna strong macam mama.. :)
hari pertama husna di DEMC.. nampak macam tak sakit je.. tapi sebenarnya sebaliknya...

tdo anak mama...


selepas mengadu sakit... mama suruh rehat... ;)

kakak kecik datang melawat... nampak di wajahnya gembira ada orang datang melawat...

terima kasih di atas sokongan yang diberikan... tq nenek, wak ti, irdina, atok, mak ngah, pak cu, mak su, uncle anuar, auntie fara, abah, ibu dan nenek n atok daddy datang melawat husna di DEMC... seronok husna... apapun yang terjadi ada hikmahnya.. bersyukur kepada Mu di atas segalanya... doakan husna sihat sejahtera.. ;)







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...