Saturday, June 27, 2009

HARI AKADEMIK 2009

Salam...

alhamdulillah... selesai akhirnya Hari Akademik 2009... ramai gak yang datang... kerjasama yg sungguh baik antara guru dan ibu bapa... tahun ni ramai yang yg datang berjumpa esp untuk Akaun...

f5 : fahim, amir asyraf, amini, zuhdi, nabil, aidil haikal, abdul rahman, eshadiq, zhahir, amin...
f4 : haziq, afiz fazriz, nabil, luqman, faeeq...

teguran membina demi kecemerlangan... tidak terlintas untuk menindas... sentiasa fikir positif... yakin pada kebolehan sendiri... A pasti dengan usaha yang tinggi...

Pelajar form 3 pun ramai gak yg datang berjumpa...
3m : rizq, husni, amirudin, shaqiemi, azim ...
3j : faizal, hasif, adib, fuad, hafizudin, faris, al imran ...

minta maaf juga kerana cgu terpaksa balik awal... ramai lagi yg nak jumpa tapi anak2 cgu demam... ini pun penting juga... sapa tak sayang anak kn... hantar g klinik... insyaallah kalau ada peluang lagi boleh datang jumpa cgu... bila2 masa...

Friday, June 12, 2009

KARNIVAL PENDIDIKAN KAUNSELING KERJAYA PERINGKAT KEBANGSAAN 2009

8 hingga 11 Jun 2009
Sains dan Teknologi Asas Keutuhan Ekonomi Negara


Salam...

Selama 4 hari berkampung di UTP, Perak... emmm... ok gak... seronok dpt menyertai karnival kali ini... satu pengalaman baru yg tak mungkin dilupakan...

"Kontinjen Wilayah Persekutuan Putrajaya"

Tahun ini kemenangan tidak memihak kepada Putrajaya namun bg cgu semua peserta cemerlang dan menang kerana telah menunjukkan kesungguhan dlm setiap acara yg diwakili... tiada siapa yg nak kan kekalahan... namun kita terpaksa terima hakikat menang dan kalah adat pertandingan... dari kekalahan kita bangun untuk lebih cemerlang pada masa akan datang...

Tahniah kepada negeri Sabah yang menjadi Johan Keseluruhan...

Keputusan adalah seperti berikut:

  1. Sketsa Kerjaya - Sabah [Kerjaya TLDM]
  2. Kain Rentang Kerjaya - Sabah [memang cantik, kemas dan tersusun, sedap mata memandang... memang sudah dijangka]
  3. Media Maklumat Kerjaya - Terengganu [kreatif, kemas, tersusun, maklumat kerjaya padat]
  4. Eksplorasi Alam Kerjaya - Kuala Lumpur [sudah dijangka - Pegawai Veterinar]
  5. Folio Kerjaya (SM) - Selangor
  6. Folio Kerjaya (SR) - Johor
  7. Melukis Poster (SM) - Negeri Sembilan
  8. Melukis Poster (SR) - Pulau Pinang
  9. Model Kerjaya - Perak

"Kain Rentang Kerjaya Negeri Sabah"

Kenangan yang paling tidak dapat dilupakan dapat pergi ke library... Pusat Sumber Maklumat UTP... wow!!! Sungguh kagum dgn pembinaannya... sempat gak cgu buat kerja di library... 1 walaupun sejam sahaja namun aman rasanya... selesai gak keje cgu... bertuah students UTP... kemudahan yang sungguh sempurna...


"Di tingkat 2M..."


"Pintu Masuk Library UTP"

Hari ketiga kami ke Lumut... tu pun sekejap je... lama dlm perjalanan je rasanya... pening2... tp kat sini gk dpt beli cenderahati utk keluarga... tak sempat nk rakam kenangan di Lumut... bateri low... :(





Pasukan Sketsa Kerjaya Putrajaya 2009
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...